Capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Onno en Edith - WaarBenJij.nu Capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Onno en Edith - WaarBenJij.nu

Capetown

Door: Onno

Blijf op de hoogte en volg Onno en Edith

13 November 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ha kids en pa en ma,
Inmiddels twee dagen Kaapstad achter de rug. Gisteren naar Kaap de Goede Hoop, de Atlantische en de Indische Oceaan tegen elkaar zien opboksen. Wat regenachtig weer, typisch Kaaps, door deze twee stromingen. Leuk begin.... Vandaag de Tafelberg opgeweest. Grootse uitzichten over de stad en de oceanen.
Leuke groep en reisleider. Vanavond met 3 meiden aan "THE waterfront" in Kaapstad lekker gegeten. Chicken in trouble.....

Morgen de eerste reisdag Afrika in, naar de Cedermountains.

Liefs, Edith rn Onno

• 14 November 2012 - 18:30

Ann:

Hoi Edith en Onno,

wat leuk dat jullie in Afrika zijn, ik wens jullie een heel fijne vakantie en dat zal best lukken denk ik, misschien ga ik ook nog wel eens ha,ha dan wel in m'n volgende leven
    geniet er helemaal van ik volg jullie op face-book
    heel veel groetjes uit Emmen, doeiiiiiiiii

• 15 November 2012 - 10:16

Danielle:

Hee Edith en Onno,

leuk om zo te lezen watjullie allemaal meemaken en zien daar. Wens jullie nog heel veel plezier daar en groetjes van ons hier!!!

• 16 November 2012 - 04:06

Johan En Brigitte:

Ha Edith en Onno, leuk dat we ook mee kunnen lezen. Veel plezier en ook veel schrijven, hoor.